reklama

Som aká som....

Niekto ma miluje, iný ma nemá vôbec rád. Niekto ma potrebu cítiť moju osobu, iný sa jej vyhýba. Mám obdobia, kedy sa potrebujem vykričať, mám odbobie,, kedy chcem len v kúte plakať. Niekedy sa cíti pre svet bezvýznamná, inokedy mám pocit, že som aj ja na tomto svete na niečo dobrá. Každý má svoje plusy aj mínusy, mňa neobišli tiež, mám však neustálu chuť veriť, že plusy v každom človeku môžu prevažovať.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Obrázok blogu

Som mladá, a mám plno snov, som mladá a cítim silu ísť za každým svojím cieľom. Každý jeden deň vstávam z postele s nádejou, že bude krajší ako ten predtým, že spoznám ľudí, čo mi dajú do života niečo nové. Že stretnem ľudí, ktorí ma naučia, čo ma nikto ešte nenaučil, že stretnem ľudí, vďaka ktorým budem lepšie chápať súvislosti.

Som aká som, som relatívne optimistická no prakticky pesimistická. Vždy chcem nájsť pravdu a snažím sa vidieť vo veciach to dobré, no môj pesimizmus mi občas zatvára oči pred krásnym a stavia stenu pred dosiahnuteľným. Mám veľa sily a zdravia, napriek tomu sa občas cítim neskutočne slabá. Snažím sa nebrať si k srdcu závisť a klamstvo, no stane sa, že ma vedia zhodiť na úplne dno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som aká som, kráčam občas bez prestávky, inokedy padám ako škatuľka so zápalkami. Každý deň však verím, že príde lepšie a nové, každý deň prosím, aby som sa aj menila na človeka, ktorý niečo svetu dá. Každý deň prosím, aby sa ľudia na čele so mnou zmenili k lepšiemu, aby nebol svet položený na tom, čo človek vytvorí ale na tom aký človek je. Pre niekoho som iba naivný optimista, no pre seba samú som človek, ktorý má neskutočnú chuť veriť stále viac a viac, že svet sa zlepší.

Som aká som, viem na človeka nakričať aj mu slovami ublížiť, hoci viem, že je lepšie niekoho slovami pohladiť. Viem, že mám aj ja chýb neúrekom, viem, že veci beriem príliš vážne, viem však, že svet a ľudí okolo seba nadovšetko potrebujem. Mám neustálu potrebu cítiť, že ma má niekto rád, napriek tomu dokážem človeka od seba odohnať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som aká som, ale podstatné je, že prijímam samú seba, aj keby ma celý svet nenávidel, ja viem, že som bola pre niečo stvorená...

Som aká som, mám svoje plusy i mínusy, a viem, že keď je sto ľudí tam je aj sto chutí.

Mária Zajacová

Mária Zajacová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verím v silu anjelov a v túžbu svojich snov... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu