reklama

Keby som videla tvojimi očami...

...videla by som vo všetkých priateľa. Keby som videla tvojimi očami starosť by nebola tak príliš ťažká, slzy by mi zotierala nádej a láska, verila by som, že svet nie je zlý a nenapraviteľný. Keby som videla tvojimi očami nezakrývala by mi oči závisť ani žiadna pomsta, ale milovala by som celý svet ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Keby som videla tvojimi očami neprehliadala by som nespravodlivosť či krivdu, nesklonila by som hlavu a nekráčala preč, keby som videla tvojimi očami milovala by som celý svet. Nevracala by som údery, nemyslela by som na zlé, nechcela by som sa pomstiť, ale milovala by som celý svet.

Keby som videla tvojimi očami hľadala by som v ľuďoch len to dobré, nečakala by som, že šťastie príde samo, ale snažila sa využiť každý jeden svoj deň. Nepočúvala by som predsudky či klamstvá a ohovárania, verila by som v zázraky a nádej by ma stále sprevádzala. Keby som videla tvojimi očami pozerala by som na každého tým istým uhlom, nehľadela by som na cestu pred sebou ale brala do úvahy aj všetko okolo. Nešla by som si „stoj čo stoj" za svojimi cieľmi, neurážala by som iných, neklamala by som ale ani by som sa nehanbila za svoje chyby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby som videla tvojimi očami vážila by som si to čo mi život dal a nerozmýšľala by som stále len nad tým čo mi vzal. Rozdávala by som lásky toľko koľko by bolo treba, opakovala by som tie krásne chvíle zo svojho života. Tešila by som sa z maličkostí a s pokorou by som znášala ťažkosti. Vážila by som si seba, ako človeka podstatného, na tomto svete pre niečo stvoreného. Obdarúvala by som ľudí len úsmevom, ktorý najviac lieči, nebola by som hodná voči nikomu žiadnej krivdy.

Keby som videla tvojimi očami, niesla by som svoje kríže tíško a pokorne, keby som videla tvojimi očami odpustila by som všetkým a milovala by som celý svet....

Mária Zajacová

Mária Zajacová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verím v silu anjelov a v túžbu svojich snov... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu