reklama

Jedným úderom zahodil náš svet...

„Nie, vydržím to. Veď v podstate ešte o nič vážne nejde. Mnohé sú na tom oveľa horšie ako ja. Stále si nič vážne nestalo, len sem-tam trošku zveličuje moje nedostatky. Ale to sa dá predsa prehliadnuť, veď aj mama mi vravela, že dokonalý chlap predsa neexistuje. A už viem, že mala pravdu...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sedela v parku, bokom od všetkých ostatných mamičiek a len z diaľky dávala pozor na Tamarku. Veď má len štyri a pri takých deťoch človek nikdy predsa nevie. Zrazu si však k nej prisadla ďalšia mamička a pýta sa: „Vy ste tu tiež nová? My sme sa minulý týždeň prisťahovali. Bývame v tom modrom paneláku.“ Chvíľku Silvia počkala a hneď čo si uvedomila, že je to v podstate jej nová susedka, ktorú ešte nevidela, zoznámila sa a po hodinke už sedela doma na káve s novou susedkou Zdenkou. Po hodinke sa však už Zdenka ponáhľala domov, aby stihla navariť večeru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No len čo Zdenka odišla vrátil sa domov už Milan. Samozrejme ako to už bývalo dlho zvykom opitý. Tak sa Silvia zobrala aj sa Tamarkou do izby a pustila si s ňou rozprávku. Vedela totiž, že Milan začne vyvádzať a tak chcela, aby to Tamarka čo najmenej počula, hoci to bolo počuť vždy aspoň o štyri poschodia nižšie.

Všetko sa však po hodinách utĺmilo a Milan zaspal. Tak ako vždy. A ráno už čakali Silviu prestreté raňajky, zatiaľ čo Milan už bol na ceste do škôlky s Tamarkou. „Veď žiadna rodina nie je dokonalá, a neubližuje nám predsa...“, utešovala sa Silvia.

Poobede sa znova vybrala do parku. O chvíľočku už pri nej sedela Zdenka a už aj sypala zo seba sťažnosti, že nejaký sused opitý doma asi vyvádzal. Ako veľmi samozrejme ľutuje ale zároveň nechápe ženu čo s ním žije. Veď vraj z nej musí byť úplná troska. „No ty to chápeš Silvia? Lebo ja nie, ani by som sa nečudovala, keby chodila s monoklami. Určite som ju preto ešte nevidela“, vyhŕkla zo seba Zdenka. Na to sa však už Silvia nezmohla ani na slovo a odišla domov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To ju však už čakal Milan, samozrejme opitý, a najnovšie ju karhal za to, že mu neoprala rifle, ktoré si chcel obliecť do práce, hoci v skrini mu viseli ďalšie troje. Po hodinách sa to však vystupňovalo a stalo sa to, čo Zdenka predpovedala. Udrel ju. Tak silno, až jej začala tiecť krv nielen z nosa ale aj z hlavy. Zmohla sa len na jediné: vzala do náručia Tamarku, zabuchla dvere a utekala rýchlo preč.

Zaklopala rýchlo na prvé dvere čo uvidela a otvorila Zdenka: „Bože, Silvi, prepáč, ja, ja som nevedela, že to ... že to ty...“, hľadala rýchlo slová. „Nie, neospravedlňuj sa, to ja som spravila chybu. Čakala som, že sa zmení. Dlho a dlhé roky. Stále som dúfala, že to nezájde tak ďaleko Zdenka, ale on jediným úderom zahodil celý náš spoločný vysnívaný svet....“ Zdenka sa nezmohla na žiadne slová, tak len prichýlila Silviu s Tamarkou a vytáčajúc políciu dúfala, že Silvia s Tamarkou začnú odznova...

Mária Zajacová

Mária Zajacová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verím v silu anjelov a v túžbu svojich snov... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu